13 vlieguren & Happy Birthday - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wilco, Leonie & Wout Jeninga - WaarBenJij.nu 13 vlieguren & Happy Birthday - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wilco, Leonie & Wout Jeninga - WaarBenJij.nu

13 vlieguren & Happy Birthday

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Leonie & Wout

24 April 2016 | Singapore, Singapore

Vanuit het hele warme Singapore een warm hallo van ons drieën.
We zijn na 2 nachten goed slapen al redelijk geacclimatiseerd en ook Wout zit weer in z'n eigen ritme.

Donderdag haalden we Wout om 17:00 bij de gastouder op en zijn we doorgereden naar Schiphol. Daar aangekomen de koffers ingecheckt en door de douane. Wout onderging het allemaal. Nadat we de nodige boodschappen voor Suus en Mies en wat te eten hadden gehaald door naar de gate waar Wout nog even heen en weer heeft gerend. Toen dan toch echt aan boord.

Het was een bomvolle vlucht met helaas nog een man naast ons, die gelukkig heel begripvol was. Wout deed het super, opstijgen en landen was geen probleem en zo lang hij af en toe maar even het gangpad op en neer mocht om wat mensen te begroeten was het allemaal goed. Wout heeft het tot 00:00 vol gehouden met rode konen en toen ging eindelijk het licht uit. In z'n lekkere bedje heeft Wout zo'n 5 uur geslapen en hebben wij ook nog iets van slaap kunnen pakken. Na het ontbijt werd al gauw de landing in gezet en zo was de 12 uur voorbij gevolgen.

Aangekomen op Kuala Lumpur bleek dat onze volgende vlucht op een ander vliegveld was, even gas er op dus. Gelukkig hielp ons kleine blonde vrolijke mannetje heel goed bij het verkrijgen voor een fastpass door de douane en zo konden we snel naar de trein naar het volgende vliegtuig. De warmte begroette ons en deed ons al snel met rode hoofden rennen over de wandelgangen. Bij het kopen van een treinkaartje bleek creditcard betaling niet te gaan vanwege technische problemen, maar ook hier hielp Wout z'n charme weer en betaalde een man de 4 RM (zo'n €1) voor ons. Nog anderhalf uur te gaan. De treinrit was gelukkig maar 5 minuten. Het inchecken ging ook weer snel want; "miss you have baby? Come here please." en zo gingen we snel door naar de gate, 3 security checks verder bleek dat ik m'n telefoon ergens bij de ingang had laten liggen dus die nog snel voor het boarden halverwege opgehaald (geen stress en 1x6 gegooid). En zo zonder verder nog tijd te hebben hup de volgende vlucht in, waar Wout al voor het opstijgen gestrekt over onze benen lag en diep onder zeil dit vol heeft gehouden tot we het vliegtuig uitwaren in Singapore.

We hebben dus al met al een super vlucht gehad, Wout zorgt voor veel aandacht en snelle routes naar vluchten en taxi's en zo zaten we dan ook voor we het wisten in de taxi naar Suus en Mies, waar we tegen 19:30 ( NL tijd 13.30) aanbelden.

Nadat Wout nog even had gespeeld, gegeten en gedoucht kon hij zo z'n slaaptentje in en wij nog even bijkomen van de vlucht en vooral bijkletsen om er achter te komen dat ik m'n iPad in het laatste vliegtuig had achter gelaten (vermoeidheid is n bitch en reizen met een kind toch even anders dan alleen aan jezelf denken)...

Na een goede nacht werd Wout tegen 6 uur wakker en zat hij dus al mooi in het ritme, cadeautje voor Wil die 36 is geworden. Na rustig opgestart te zijn met koffie en taart zijn Suus en ik naar het vliegveld gegaan in de hoop m'n iPad terug te krijgen en zijn Wout, Wilco en Mies lekker gaan zwemmen. Ik gooide weer 6 en na gescreend te zijn mocht ik door de douane om m'n iPad op te halen.

Thuis aangekomen zijn we met z'n allen in de taxi gestapt om Pekingeend te gaan eten, eindelijk na 3 jaar kon Wilco hier van genieten! Na nog een stop bij de slager voor bbq vlees door naar huis, Wout een tukje doen en daarna nog lekker met z'n allen zwemmen. In de avond ging de bbq aan met de 1 1/2 inch (4 cm!!) dikke steaks van de heren en een drankje en zo sloten we Wilco zijn verjaardag af.

Vanochtend werd Wout tegen 6:30 wakker en na een ontbijt zijn we even gaan zwemmen. Wat een feest voor ons alle drie. Vakantiemodus is zeker aan en het is genieten om wat tijd met elkaar en Suus en Mies door te brengen.

Het besluit om in Singapore te starten is een goed besluit geweest. We hoeven nog nergens over na te denken want Suus heeft het programma uit gedacht en we kunnen lekker even wennen aan de temperatuur, het tijdsverschil en de vrije tijd!

Wij gaan verder met genieten en zullen snel weer iets van ons laten horen!

Liefs Wilco, Leonie & Wout

• 24 April 2016 - 15:32

Wan! :

Dank voor jullie bericht! Fijne vakantie!

• 24 April 2016 - 20:34

Diew:

Wat fantastisch dat alles goed is gegaan!! En dat je alle Apple dingen nog hebt. Heel veel plezier en groetjes daar

• 24 April 2016 - 20:47

Ina Stoutmeijer:

Mooi dat alles goed is verlopen, ik hoor van de volgende dagen