Inpakken en... bijna gaan - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Wilco, Leonie & Wout Jeninga - WaarBenJij.nu Inpakken en... bijna gaan - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Wilco, Leonie & Wout Jeninga - WaarBenJij.nu

Inpakken en... bijna gaan

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Wilco, Leonie & Wout

16 April 2016 | Nederland, Utrecht

Het aftellen wordt nu serieus en zo ook de inpak-lijst en de spullen die her en der in huis al klaar liggen om ingepakt te worden. Wout heeft zijn vaccinatie (hepatitis A) gehad en de koffers zijn te voorschijn gehaald.

Donderdag gaan we dan onze eerste grote reis met z'n drietjes maken. We zijn benieuwd hoe Wout het gaat doen zo lang in het vliegtuig en met 6 uur tijdsverschil en hebben behoefte aan zon, zee en zaligheid en vooral even geen werk.

Aankomende donderdag vertrekken we om 20:45u met vlucht KL809 en zullen we om 14:45 in Kuala Lumpur aankomen. Daar nemen we om 17:20 vlucht AK717 naar Singapore, waar we tot en met dinsdag bij Suus en Mies zullen verblijven.

Dinsdag 26 april vliegen we met vlucht AK750 om 11:25 naar Penang, waar we om 13:45 zullen aankomen. Hier verblijven we in het Bayview Beach Resort tot en met 29 april.

Vrijdag 29 april vertrekken we om 11:10 met vlucht AK6246 naar Langkawi. Hier komen we om 11:45 aan en verblijven we tot en met 4 mei in het Berjaya Langkawi Beach & Spa Resort.

Woensdag 4 mei nemen we vlucht AK6307 om 11:25 en landen we om 12:25 in Kuala Lumpur. Hier verblijven we in het mooie Traders Hotel Kuala Lumpur. Op 5 mei zullen we de hele dag door een gids langs de highlights mee genomen worden om hiermee een mooi einde aan onze vakantie te breien.

Laat in de avond (23:20) op Donderdag 5 mei gaan wij met vlucht KL0810 weer naar huis, op vrijdag 6 mei zal het feestje om 6:00 voorbij zijn en landen wij weer op eigen bodem.

We zullen jullie via deze blog weer op de hoogte houden van onze belevenissen en hopen natuurlijk vele hoogte punten te mogen beschrijven. Wij hebben er in ieder geval super veel zin in!

Liefs,
Wilco, Leonie & Wout

• 16 April 2016 - 17:55

Egbert:

Heerlijk om je zo alvast voor te bereiden en te verheugen op een prachtige vakantie. Ik zal met plezier de update's lezen

• 17 April 2016 - 00:25

Ina Stoutmeijer:

Heerlijk idee om straks weg te kunnen gaan en met Wout komt het echt goed!!!!

• 17 April 2016 - 21:10

Krista:

Super veel plezier met elkaar op deze mooie trip!! Ik sluit me aan bij Ina, dat t met Wout wel goed komt :)). Geniet ervan! XXX

• 21 April 2016 - 12:43

Alina:

Heeeeel veel plezier!

Kijk uit naar de verhalen